Pytania i odpowiedzi
1. W jaki sposób złożyć zamówienie?
- Zamówienie możesz złożyć poprzez dodanie produktów do koszyka, a następnie wybranie dogodnej dla Ciebie opcji dostawy. Na końcu dostaniesz mail z potwierdzeniem dokonania zakupów oraz numerem zamówienia.
2. Kiedy otrzymam moją paczkę?
- Standardowy czas realizacji Twojego zamówienia to 24h. W wyjątkowych sytuacjach, jak np. dni świąteczne, okres ten może się nieznacznie wydłużyć. Paczki nadajemy kurierem, co oznacza, że powinna być u Ciebie w przeciągu 2-4 dni roboczych. Jeśli po tym czasie zamówienie nie dotrze, skontaktuj się z nami mailowo.
3. Czy mogę zamówić stacjonarnie?
- Na ten moment realizujemy tylko zamówienia złożone w sklepie internetowym. Dołożymy wszelkich starań, abyście mogli wkrótce kupować także w punktach stacjonarnych.
4. Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
- Nie, w naszym sklepie nie istnieje minimalna wartość zamówienia.
5. Czy otrzymam rachunek za zamówienie?
- Oczywiście, rachunek zawsze jest dołączony do zamówienia.
6. Czy mogę otrzymać fakturę zamiast rachunku?
- Tak. Wystarczy, że w komentarzu do zamówienia (przy wpisywaniu adresu) dopiszesz dane do faktury VAT. Fakturę wyślemy na wskazany adres e-mail.
7. Czy mogę dokonać zwrotu?
- Zgodnie z prawem, masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Produkty nie mogą być nadpalone, a żaden z elementów nie powinien być przez Ciebie wcześniej uszkodzony. Kosz przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Pieniądze zostaną przelane na Twoje konto, gdy tylko otrzymamy zwrócony zakup.
8. Moje zamówienie zostało uszkodzone w transporcie, co robić?
- Spisz z kurierem protokół uszkodzenia, a następnie prześlij do nas taką informację wraz ze zdjęciem protokołu.
9. Jak palić świece?
- Wszystko na temat palenia świec znajdziesz w zakładce "Jak palić świece?". Dowiesz się min. jak długo palić, jak gasić oraz jak zadbać o regularne topienie wosku.
10. Chcę zachować szkło po spalonej świecy. Jak je domyć?
- Jeżeli świeca jest już faktycznie w całości wypalona i nie jesteś w stanie nic z niej wykrzesać, upewnij się, że drewniany knot wcześniej wystygł, a pozostałości po wosku mają postać stałą. Z zachowaniem norm bezpieczeństwa, zalej szkło wrzątkiem i odczekaj ok. 40 min. Wylej wodę z woskiem, który uniósł się na powierzchni. Klej, który trzymał knot, powinien już puścić, a Ty możesz go wyciągnąć palcami. Pozostałości zmyj bardzo ciepłą wodą z płynem do mycia naczyń. Uważaj, by nie zalać papierowej etykiety. Gotowe!